HERROEPINGSRECHT
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Bij Pvckopen.nl heeft de klant voor alle bestellingen een zichttermijn van 14 dagen. Het herroepingsrecht gaat pas in op de dag na aflevering. Producten speciaal op maat gezaagd worden uitgesloten van het herroepingsrecht.
Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De koper zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of de consument het product wenst te behouden. Indien de koper van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal deze het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de Pvckopen.nl retourneren, conform de door Pvckopen.nl verstrekte instructies.
Consumenten hebben dus recht op een herroepingsrecht van 14 dagen na levering van het product. Zij mogen een product binnen die periode terugsturen, waarbij de porto kosten voor rekening van de klant is. Retourzendingen zijn altijd voor risico van de koper. Dit houdt in dat pvckopen.nl niet verantwoordelijk is voor eventuele schade of het zoekraken van artikelen. Vraagt u bij het retourneren altijd om een track en trace nummer.
Indien u een bestelling wilt retourneren neemt u contact op met onze klantenservice.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, mits het om de complete terug gestuurde bestelling gaat. Onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Artikelen retour sturen.

Wij vinden het geen probleem als er artikelen terug gestuurd worden zolang ze maar schoon en niet gebruikt zijn. Bij ons hoeft dat ook niet precies binnen de 14 dagen.

De kosten!?

De verzendkosten voor het terug sturen zijn voor de klant. Komt de complete bestelling terug en u heeft verzendkosten betaald dan moeten wij dat aan u terug betalen.

Heeft u een bestelling geplaatst die gratis is verstuurd?

Pakket bestellingen boven de €40, en bestelling met buis of rollen boven de €225,- versturen en bezorgen wij gratis. Mocht er een gedeelte van deze bestelling terug komen en de totaal afgenomen bestelling komt onder dat bedrag uit dan zullen wij u alsnog de door ons gemaakte “opstuurkosten” doorberekenen. Dit omdat u dan niet meer voldoet aan de €40,- bij hulpstukken en €225,- bij buis en rollen.

Voorbeeld 1;

U besteld voor €45,- en wij versturen het dan gratis. U heeft wellicht teveel of het verkeerde besteld en u stuurt voor €10,- aan producten terug, wij crediteren u dan de €10,00 maar berekenen alsnog de €5,95. Wij storten dan dus €4,05 terug omdat u afgenomen order dan €35,- is en onder de €40,- uitkomt.

Voorbeeld 2;

U besteld voor €250,- en wij leveren het dan gratis. U heeft wellicht teveel of het verkeerde besteld en u stuurt voor €50,- aan producten terug, wij crediteren u dan de €50,00 maar berekenen alsnog de €39,95. Wij storten dan dus €10,05 terug omdat u afgenomen order dan €200,- is en onder de €225,- zit.

Voor België gelden er andere tarieven.

Mocht u hierover een vraag hebben dan kunt u ons altijd bellen of mailen.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@pvckopen.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

loadding...